my lonely word

روزمرگی های من از دنیای مورد علاقه ام ژاپن، کره جنوبی و کتاب های قشنگم

my lonely word

روزمرگی های من از دنیای مورد علاقه ام ژاپن، کره جنوبی و کتاب های قشنگم

my lonely word

یک عدد عاشق ژاپن و کره، دنیتی، کیپاپر،کیدرامر، اوتاکو..... با هم هستم

بایگانی
آخرین مطالب
۱۸
آبان ۰۲

안녕하세요 여러분heart

سلام دوستان مریم هستم. مدت هاست که زبان کره ای میخونم و  در حال حاضر مشغول یادگیری زبان ژاپنی هستمsmiley

به دو کشور ژاپن و کره جنوبی علاقمندم و از سال 2014 گروه های کیپاپ رو شناختم و یک عدد آرمی هستمheart گروه هایی که استن میکنم: پسرای بی تی اس، گروه مانستا ایکس ، گروه سونتین، قبل از دیسبند شدن، گروه عزیزم واناوان و در حال حاضر سولویست مورد علاقم کانگ دنیلheart گروه دخترانه مامامو ،گروه خفن استری کیدز و گروه تومارو توگدرheart

دقیق نمیدونم قراره تو این وبلاگ چیکار کنم هنوز تصمیم کامل نگرفتمlaughولی احتمالا  از روزمرگی های یادگیری ژاپنی و آموزش کره ای و ویدیوهای آموزش این دو زبان زیبا رو قرار بدمheartممنون میشم نظرات و پیشنهادات خوبتونو بهم بگین. heartheart감사함니다

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۸
elysium

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی